Handelsbetingelser for Plature ApS

Plature ApS
Vardevej 171
7100 Vejle
TLF: 25171800
CVR: 38732420

 

Betaling

Plature ApS modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Mastercard og MobilePay Online. Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes, eller det virtuelle produkt er oprettet, medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Betalingsplatforme:
Vi anvender Stripe, Pensopay, Clearhaus og WooCommerce som vores handels- og betalingsplatforme. Disse platforme lever op til høje standarder for sikkerhed og overholder GDPR.

 

Reservation af beløb:
Ved anvendelse af betalingskort sker en reservation af det beløb, der handles for. Dette beløb er reserveret, indtil webshoppen har behandlet og afsendt din ordre. Ved annullering ophæves reservationen afhængigt af din bank.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms. Valuta: DKK (Danske Kroner).

Sikker betaling:
Plature ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol. Din data er derfor sikker og kan ikke læses af uvedkommende. Vores egen hjemmeside er ligeledes krypteret med SSL-protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.
Leveringsomkostninger udgør Post Nords gældende takster for standardforsendelser uden sporbarhed.

Plature ApS afsender varer med PostNord – Privat.

 

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden, medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

  • Den 14-dages periode starter den dag, hvor ordren er leveret.

  • Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

  • Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 dage efter leveringen og være os i hænde senest 14 dage efter, at vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Varens stand ved returnering:
Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes håndtering udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion.

 

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedrørende fejl og mangler skal meddeles til Plature ApS inden for rimelig tid efter varens modtagelse (max. 2 måneder).

Ved reklamation kontaktes virksomheden:

Plature ApS
Vardevej 171
7100 Vejle
Telefon: 25171800

Reklamationer modtages ikke, hvis de er sendt på efterkrav.

 

 

Kunde- & Privatlivspolitik

Plature ApS behandler dine persondata i overensstemmelse med GDPR og vores databeskyttelsespolitik. Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver dem ikke til andre.

Indsamlede oplysninger:

  • Navn, adresse, telefonnummer og e-mail.

  • Oplysninger om dine ordrer og betalingsmetoder.

Opbevaring:

Persondata opbevares i op til 5 år i henhold til regnskabslovgivningen og slettes herefter.

Dine rettigheder:

  • Du har ret til at få oplyst, hvilke data vi opbevarer om dig, og til at få dem rettet eller slettet.

  • Du kan til enhver tid gøre indsigelse mod behandling af dine data ved at kontakte os på pr@plature.com.

 

 

Cookies

Vi anvender cookies på vores hjemmeside for at optimere funktionaliteten og forbedre din brugeroplevelse. Nødvendige cookies placeres automatisk, mens andre cookies kræver dit samtykke. Du kan altid justere dine cookieindstillinger.

 

 

Log-statistik

Vi bruger en log-statistik på jaeger-app.dk for at optimere hjemmesidens funktionalitet og indhold. Statistikken anvendes kun internt og indeholder ingen persondata.

 

 

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger ved køb gennem vores betalingsløsning her.

 

 

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over en vare eller tjenesteydelse, kan du kontakte:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal:
http://ec.europa.eu/odr

Ved klage skal du angive vores e-mailadresse: info@plature.com